emelienicklasdotter

beslutsångest i sista stund!

Kategori: Allmänt

Åh, varför valde kunde jag inte ha mitt projektarbete om robin hood? Är han bara en legend? Det är faktiskt ganska intressant att forska i gamla historiska myter :)

Eller så kunde jag ha skrivit en rapport om hur det är att leva i närheten av någon med en psykisk sjukdom... Ganska intressant det med, och det skulle bli väldigt engagerande eftersom det blir så personligt.

Jag borde egentligen säga till Elin att jag inte vill jobba med henne utan istället hitta ett eget projektarbete.. Hmm grejen är den att jag inte pratat med min handledare sedan vi började denna termin, men Elin har varit den som stressat för hon har bokat in flera möten med sin handledare.. :/ Det känns inte som om vi kommer någonvart, och ärligt talat är mitt intresse för Skottland ganska dött.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: