emelienicklasdotter

Oerfaren...

Kategori: Allmänt

Tills jag kommit in i denna rutin att läggain minst ett blogginlägg om dagen så får ni som eventuellt läser denna blogg stå ut med mina inlägg som kan variera från en en hel novell till två-tre rader :)
 
Ville bara säga det och även passa på att koppla till en ny tv-serie som jag hittat, Downton Abbey. (nej jag har tydligen inte missat ett w, den heter så)
 
På senaste tiden har jag blivit väldigt förtjust i tv-serier igen. Har just sett igenom de sista säsongerna på Förhäxad (min favorit sen jag var yngre) och är nu på nionde säsongen av FRIENDS för att se klart hela serien.
 
När jag avklarat FRIENDS ska jag börja med Downton Abbey som jag hittade på Imdb. Tyckte att den verkade intressant :) Någon som har sett den? Åsikter, tankar kring den i så fall?
 
Det enda jag vet är att Maggie Smith är med i den, och hon spelare väldigt bra tycker jag - hon som spelar Professor McGonagall i Harry Potter filmerna :) Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: