emelienicklasdotter

Klura på den ni!

Kategori: Allmänt

Hallå på er hemma i sofforna, eller sängen eller vart ni nu befinner er :)
 
Jag tänkte skicka iväg ett sista inlägg innan jag ska sätta på en film (kommer förmodligen somna precis efter den) Tänkte bara tala om att oavsett hur många läsare jag har nu, eller i framtiden som kommer se detta inlägg om de letar noga, så kan de ju få skicka iväg en kommentar om någon författare / bok / hel serie som de tycker är värda en läsning av fröken Emelie. (glömde säga det i förra inlägget)
 
Ni behöver inte begränsa er till min genre, om ni tycker den är superduperbra kan det ju hända att jag också tycker det och faktiskt vill läsa den ^^ Inget farligt med att vidga vyerna lite, kan till och med vara nyttigt för mig ;)
 
I alla fall, godnatt på er och dröm söta drömmar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: