emelienicklasdotter

Favorite time of the year

Kategori: Allmänt

Jag älskar hösten! Den svenska hösten med frisk, kall luft, rosiga kinder och rökmoln så fort man andas ut är det bästa jag vet. Naturen blir så underbart fin! De olika skiftningarna på löven är gudomliga, och jag älskar september/oktober tiden för det är inte för kallt (oftast) för att ta en långpromenad. Det har blivit väldigt mycket av sådant nuförtiden, både med kompisar, syster och barnvagnen (också systrar men de går ju inte själva hela vägen).
 
Motion ska ju vara bra har jag hört, men tyvärr blir det en långvarig förkylning som hakar på också. Har nog haft förkylningssymptomen kvar ända sedan jag först blev riktigt genomförkyld runt min födelsedag (16 september) fram till nu. Önskar jag hade några fina bilder att lägga upp på hur det ser ut här hemma nu, med alla färggranna löv på backen, men tyvärr har jag ingen bra kamera :( Det får dröja lite innan några bilder kommer upp på denna blogg. Under tiden ska jag börja spara till en systemkamera som jag länge velat ha!
 
Ha det bra allesammans!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: